2009年12月14日星期一

萝卜失去‘自己’的一天

现在是14/12的下午六时

刚补习回来~
好累啊~
上课打瞌睡~
昨天差不多四点谁~

昨晚发生了一件让我很火大的事!!
鸡蛋糕他!
前女友遇到一个不讲理而且好色又不理智还很自大的人~

不不不!!!
并不是人~
而是畜生~

我在这抨击名为kalvin,男,二十岁左右的~
you r totally shamed all the guys around the world!
you sucks! you r too naive i think so!
u think that all the girls will trust u that u will kill yrself?

hey come on silly guy!
you poor guy are think too easy for the!
you also made someone angry at all!

you bitch?!
need fuck?!
go ahead with yr mum!
the old bitch~

im skip for this. its too damn for heard this.



我祝我前女友能够不要在那么天真下去了咯~
我就得了你一时但救不了你一生~
我就只讲到这里~

没有评论:

发表评论